Kolektor Koling je letos oddal najcenejšo ponudbo za drugo fazo prenove kočevske proge. Roki za revizijske zahtevke so pretekli ta teden, po naših informacijah pritožb ni bilo, zato naj bi še ta mesec podpisali pogodbo za začetek del z Direkcijo za infrastrukturo (DRSI). DRSI je sicer objavila razpis letos februarja. Kolektor Koling bo progo moderniziral za 14, 8 milijona evrov. Najdražjo ponudbo je oddalo gradbeno podjetje Kostak iz Krškega, ki bi progo moderniziralo za 21, 4 milijona evrov (več: Tri infrastrukturne poslastice za logiste, kako se bo delila torta ).
Kolektor Koling iz skupine Kolektor Group Stojana Petriča je letos junija že podpisal prvo pogodbo z DRSI za prenovo železnic in začeli graditi izvlečni tir v Kopru, ki bo nastavek za nadaljevanje gradnje drugega tira Koper - Divača. Gre za 1,2 kilometra proge, Kolektor Koling jo bo zgradil za 5,9 milijona evrov, dela pa bodo zaključili sredi leta 2018.
Posel na prenovi Zidani most - Celje sta dobila Mes in Južna
DRSI je letos objavila prve tri razpise za prenovo železnic iz nove evropske perspektive. Pri prvem razpisu iz sklopa modernizacije proge med Zidanim mostom in Celjem je posel dobil (kot smo napovedovali že poleti) - železničarski gradbinec ŽGP skupaj s CGP Novo mesto. Nadgradnjo železniških postaj v Laškem in Celju bodo opravili za 36,6 milijona evrov, končali naj bi v 18 mesecih. Več: Neuradno: Zmagovalca prve runde za infrastrukturne posle sta Mes in Južna )
Vakuumsko leto
Letošnje leto sicer velja za vakuumsko leto, ko je razmeroma malo projektov, financiranih z denarjem EU, ker smo lani hiteli s končevanjem del v okviru prejšnje evropske finančne perspektive 2007-2013. Novih projektov je razmeroma malo, zato so se gradbinci znašli v praznem prostoru. Zaradi naglice smo zgolj v letu 2015 počrpali za 240 milijonov denarja EU in končali projekte v vrednosti 700 milijonov evrov. V novi evropski perspektivi 2014-2020 bo skupaj na voljo 544,4 milijona evrov evropskega denarja, za naložbe v prometno infrastrukturo bo na voljo 311,8 milijona in 232,6 milijona za trajnostno rabo energije. Načrt je sicer, da bomo do leta 2023 izpeljali za dve milijardi evrov naložb.
Preberite tudi:
Kaj bomo delali s 132 milijoni, ki smo jih dobili za promet
Tri infrastrukturne poslastice za gradbince: tako se bo delila torta