Angleški nogometni klub Leicester City Football Club (LCFC) je z zmago v Premier Ligi precej izboljšal izvozno sliko okrožja Leicestershire, ugotavljajo pri DHL, ki je logistični partner tega nogometnega kluba. Okrožje Leicestershire leži v osrednji Angliji, na tem območju živi približno milijon ljudi. Znani so po proizvajalcih športnih avtomobilov in motorjev Noble Automotive, Barwell in Triumph Motocycles iz Hicnckleya in še po nekaj drugih inženirskih podjetjih. Iz regije izhaja tudi kulinarična posebnost, sir Red Leicester. V regiji je še vedno precej živahna tekstilna in čevljarska industrija, ki je usmerjena predvsem v zgornji cenovni razred izdelkov in izdelavo specialnih tekstilov.
Zrasel je izvoz oblačil in avtov
Pri logistični družbi DHL opažajo, da je se je zanimanje za izdelke iz okrožja Leicestershire po zmagi precej povečalo, še zlasti hitro je zrasel izvoz oblačil in avtomobilov v Evropo, pa tudi v druge dele sveta. Najhitreje narašča prodaja na Finskem in Švedskem, največ pa prodajo v Nemčijo. Narašča tudi izvoz na Japonsko in v ZDA. LCFC ima najvijače po vsem svetu: prihodki kluba iz Japonske, od koder je vezist Šindžin Okazaki, so se povečali za več kot 30-krat.
Lani so povečali prihodek na 14,8 milijarde evrov
Logistično podjetje DHL, ki je bilo ustanovljeno leta 1969 v ZDA, je od leta 2002 v lasti nemške pošte Deutsche Post DHL. DHL ima v Sloveniji dve podjetji: DHL Ekspres, ki se ukvarja z logistiko hitrih pošiljk in DHL Logistiko, ki se ukvarja s klasično špedicijo. Multinacionalka DHL ima globalno omrežje v več kot 220 državah in skupaj 340 tisoč zaposlenih. Lani so povečali prihodke za dobro milijardo na 14,8 milijarde evrov in utrdili položaj največjega logističnega podjetja na svetu. Dobiček pred obrestmi in davki je dosegel približno tri milijarde evrov.