Transport in logistika

Imamo enako razvito železnico kot Kitajska? Ne, smo na ravni Indije!

Vlak na razdalji Ljubljana-Maribor je kar za 10 kilometrov na uro hitrejši od vlaka med New Delhijem in Agro

Partnerji sporočajo

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost
Transport in logistika
Partnerji sporočajo
Transport in logistikaUredništvo portala Transport & logistika cargo-partner je prejel bronasto medaljo EcoVadis za trajnostno uspešnost

cargo-partner strankam ponuja možnost uporabe trajnostnega letalskega goriva (SAF) za letalske pošiljke

FINANCE
Transport in logistika
Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige
Transport in logistika
MEDNARODNI LOGISTIČNI KONGRES
Transport in logistikaPodpornik projekta Kako prihodnost logistike vidi svetovalec ameriške vlade za oskrbne verige

Ključne trende v logistiki bo na 11. mednarodnem logističnem kongresu, ki bo od 27. do 29. marca, v Portorožu, pojasnil dr. Nick Vyas, ustanovni direktor Randall R. Kendrick svetovnega instituta oskrbnih verig (Global Supply Chain Institute) ter izredni profesor na USC Marshall poslovni šoli v ZDA.

FINANCE
Transport in logistika
(Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra
Transport in logistika
Logistika
Transport in logistikaPartner projekta (Partnerji sporočajo) Prek spletne strani GLS lahko pošljete paket že za 3,56 evra

Pri GLS so prenovili spletno stran Pošljipaket, ki omogoča preprosto pošiljanje paketov tudi za fizične in pravne osebe, ki ne pošiljajo redno

FINANCE
Transport in logistika
cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo
Transport in logistika
Letalski zbirniki
Transport in logistikaPartner projekta cargo-partner uvedel novo storitev zbirnih letalskih pošiljk med zahodno Evropo in Azijo

Logistično podjetje je v svoj portfelj dodalo novo storitev: zbirne letalske pošiljke, pri kateri združuje pošiljke pomembnih letališč zahodne Evrope ter različnih lokacij v Aziji.

FINANCE
Transport in logistika
Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta
Transport in logistika
Transport in logistikaPartner projekta Kako v Heliotu z uspešnimi pilotnimi projekti razvijajo pametno logistiko in pametna mesta

Posvet Partnerstva za trajno gospodarstvo CER o sodelovanju mest in gospodarstva za doseganje podnebnih ciljev

26.07.2016 13:00
Dopolnjeno: 28.07.2016 18:18
Čas branja: 3 min
Imamo enako razvito železnico kot Kitajska? Ne, smo na ravni Indije!
Vlaki med Ljubljano in Dunajem vozijo s povprečno hitrostjo 72 kilometrov na uro. To je štirikrat počasneje od hitrega vlaka med Pekingom in Šanghajem.

V nadaljevanju:

»Oprostite, ampak s slovenskimi vlaki res ne prideš nikamor!«, so bile besede novinarke Financ, Petre Sovdat, ko je rohnela nad hitrostjo naših železnic. Potem pa je naše najpočasnejše proge...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Transport in logistika
Na Slovenskih železnicah dahnili »da« Stadlerjevi ponudbi, kupili bodo potniške vlake za 170 milijonov evrov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Na Slovenskih železnicah dahnili »da« Stadlerjevi ponudbi, kupili bodo potniške vlake za 170 milijonov evrov 3

Minilo je pet mesecev, odkar je potekel rok za oddajo ponudb za nakup potniških vlakov, na katero se je odzval zgolj Stadler. Zakaj na železnicah tako mečkajo?

FINANCE
Transport in logistika
Kako so na progi Beograd - Budimpešta trčili interesi velesil
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako so na progi Beograd - Budimpešta trčili interesi velesil 7

Dobra štiri leta po podpisu dogovora o gradnji hitre proge Beograd - Budimpešta projektu kaže slabo. Zakaj?

FINANCE
IKT
7 razlogov, zakaj direktorji informatike dajo odpoved (ali ostanejo brez službe)
IKT
IKTMiran Varga 7 razlogov, zakaj direktorji informatike dajo odpoved (ali ostanejo brez službe) 3

Ameriško povprečje kaže, da direktor informatike podjetje zamenja vsaka štiri leta. Podatkov za Slovenijo ni, a čez palec bi ocenil, da so domači informatiki bolj »zvesti«. Za zdaj.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
IKT
Sodobni direktor informatike mora reševati dejanske poslovne izzive
IKT
IKTMiran Varga Sodobni direktor informatike mora reševati dejanske poslovne izzive

Projektno osredotočeno zagotavljanje IT-storitev zamenjuje produktno osredotočena tehnologija, podprta s prilagodljivim razvojem. Direktorji informatike (CIO) so tako pred novo preobrazbo.

FINANCE
Transport in logistika
Na tržaškem letališču Ronke so odprli železniško postajo. Lahko gremo iz Ljubljane z vlakom na letalo?
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Na tržaškem letališču Ronke so odprli železniško postajo. Lahko gremo iz Ljubljane z vlakom na letalo? 3

Ne še, železniška povezava med Ljubljano in Trstom je bila opuščena leta 2011, a na Slovenskih železnicah obljubljajo vlak do Trsta in verjetno tudi direktno do Ronk letos jeseni

FINANCE
Manager
Od Aljaske prek Slovenije do Singapurja, pa ne spreglejte Afrike
FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti